środa, 12 października 2016

RECENZJA: Gryzak Agility Bungee Dingo

Kolejna recenzja na blogu w ramach plebiscytu Top For Dog 2016 będzie dotyczyła tym razem gryzaka "Agility Bungee" od Dingo! Jesteście ciekawi jak się sprawdził? Zapraszam do przeczytania :)

O zabawce dowiedziałam się już dużo wcześniej, zanim firma zgłosiła ją do konkursu TFD. Zawsze mnie ona fascynowała, i od dawna przymierzałam się do jej zakupu, jednak zawsze jakoś wypadało mi to z głowy. Byłam bardzo szczęśliwa, jak okazało się, że dostaniemy ją do testowania, ponieważ możemy sprawdzić w ten sposób najważniejszą cechę jaką może posiadać zabawka, czyli wytrzymałość.
Podstawowe informacje o zabawce: 
"Zabawka Bungee służy do zabawy, przeciągania, szarpania z psem.

Nie ma zabawek niezniszczalnych dlatego kontroluj psa podczas zabawy, mając na względzie jego bezpieczeństwo.

Zabawka służy do przeciągania z psem, nie pozostawiaj jej do samodzielnej zabawy psa."-info ze strony dingo-shop.pl
  • Kolory: niebiesko-różowy, zielono czarny, czarno zielony oraz różowo czarny
  • Materiał: bawełna
  • Amortyzowana rączka  
  •  Cena: 26,04zł
Pierwsze co przykuło moje oczy to piękne kolory zabawki. Otrzymaliśmy ją w połączeniu turkusu z różem, czyli jak dla mnie strzał w dziesiątkę! Warto też wspomnieć, że kolory gryzaka są żywe, dzięki czemu bardzo łatwo zaleźć go w trawie,liściach itd. Taśma w tej zabawce jest na tyle miękka, że niepotrzebne jest dodatkowe podszycie, ponieważ podczas szarpania nie doznałam żadnych podrażnień. 
Niebieska część gryzaka jest dosyć twarda, Enzo początkowo miał problemy z porządnym złapaniem jej, jednak po kilku próbach dalej próbował i w końcu udało mu się to. Zabawkę zdecydowanie polecam dla większych psów, z większym pyskiem.
Do jej czyszczenia bardzo polecam użycie wody i szczoteczki, bez wszelkich płynów, ponieważ zostaną one łatwo wchłonięte przez materiał i ciężko będzie je potem usunąć.

Gdy zobaczyłam cenę zabawki od razu powiedziałam "wow", ponieważ jak na takie porządne wykonanie i amortyzator zabawka kosztuje grosze. Jej jakość po prostu jest świetna.


Nasza opinia:
Na wstępie warto wspomnieć, że zabawkę dodatkowo testowała Diana(mix owczarka belgijskiego), która wiadomo jest większych gabarytów niż Enzo. Dzięki temu udało nam się bardzo dokładnie ocenić wytrzymałość gryzaka. Podczas zabaw bardzo mocno szarpałyśmy się z psami, które również posiadają dużą siłę. Zabawka przetrwała wszystko bez żadnego uszczerbku. Jestem niesamowicie tym faktem zaskoczona! Gryzak od samego początku bardzo spodobał się Enzo jak i Dianie. 
Amortyzator nie jest bardzo mocny, jednak wytrzymuje szarpanie się dużego psa. Zabawka nadaje się zarówno do szarpania i aportowania, pamiętajcie jednak by nie zostawiać jej sam na sam z psem. Gryzak również zajmuje mało miejsca w plecaku, dzięki czemu możemy go często ze sobą zabierać.

Podsumowanie:
+ bardzo wytrzymała
+ dostępne wiele kolorów
+ świetna jakość
+ bardzo atrakcyjna
+ cena
+ łatwa w czyszczeniu
+ miękka taśma
+ amortyzator
+/- rozmiar(dla Enzo ciut za duże)
Jak widzicie w podsumowaniu ponownie nie udało mi się znaleźć żadnego minusa! Zabawka naprawdę jest świetna i warta swojej(jak dla mnie) niskiej ceny. Jeśli szukacie porządnego szarpaka na amortyzatorze, to gryzak agility bungee z Dingo jest dla Was :) My bardzo polecamy!

Pozdrawiamy, Marta i Enzo





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzyła Fursora