piątek, 14 października 2016

RECENZJA: legowisko "Daisy" od Lauren Design

Powoli dochodzimy do końca jeśli chodzi o recenzje dla plebiscytu Top For Dog 2016..a dziś przedstawiam Wam kolejny produkt, tym razem jest to legowisko o nazwie "Daisy" od firmy Lauren Design. W przesyłce znaleźliśmy bardzo miły list, informacje o produkcie, zabawkę do aportowania w kolorach legowiska oraz (wiadomo) produkt do testowania o ślicznym połączeniu barw fioletowego i szarego! Co prawda są to mało męskie kolory dobrane dla Enzo, ale mimo tego pies jak i ja jesteśmy zakochani w tym produkcie :) Zapraszam do przeczytania!
Coś o firmie:
"Naszym celem jest tworzenie produktów, które dają wygodę pupilowi, są ozdobą pomieszczenia i wyróżniają się na rynku. Posiadamy w ofercie szeroki wybór form, kolorów i rozmiarów legowisk. Wciąż pracujemy nad ich ulepszaniem i chętnie korzystamy z uwag naszych klientów. Nasze produkty są ciągle testowane przez psy, koty, odkurzacze i pralki ;-) Jeżeli oczekujecie Państwo od produktu czegoś więcej, to dobrze trafiliście. Nasze legowiska to nowoczesny styl, luksus, elegancja i najwyższa jakość."-http://www.laurendesign.eu/o-nas/

 Szczerze mówiąc dowiedziałam się o tej firmie, dopiero gdy postanowiła dołączyć do konkursu TFD. Gdy przejrzałam jej ofertę bardzo miło się zaskoczyłam wszystkimi aspektami-dużym wyborem między kolorami jak i różnymi wersjami legowisk, każdemu powinno coś podpasować. Firma prócz legowisk produkuje m.in saszetki treningowe oraz zabawki.

Podstawowe informacje o produkcie:
 "Legowisko dla psa i kota DAISY to bardzo ciekawa propozycja dla osób szukających czegoś innego niż najpopularniejsze produkty dostępne na rynku. Stworzone dla najmniejszych pupili, które otrzymują niezwykle wygodne miejsce na relaks i sen, które pokochają, a właściciel ozdobę pomieszczenia. Zastosowane materiały pozwolą cieszyć się legowiskiem bardzo długo bez utraty jego właściwości."-http://www.laurendesign.eu/produkty/legowisko-dla-psa-kota-daisy/
-100% poliester
-miękkie i trwałe kolorowe tkaniny o ciekawych strukturach
-wysoko gatunkowa kulka silikonowa jako wypełnienie
Dostępne dwa rozmiary(wymiary przy nie zaciągniętym legowisku wstążką)
-65cm dla psich miniaturek, szczeniaków i kotów
-80 cm dla psów wielkości Yorkshire Terier, Mops, Shi Tzu, Jamnik, Buldog Francuski
- oraz wariant rozłożony dla psów średnich 
Można prać w całości w temperaturze 30 stopni
-aż 8 kolorów do wyboru
Cena: 
65cm-109zł
80cm-124zł
Możliwość kupna na: http://dc-design.pl/dla-psa/legowisko-daisy-68-szczegoly 

Nasza opinia:
Legowisko robi bardzo dobre "pierwsze wrażenie". Gdy tylko do nas doszło byłam pod wrażeniem miękkości materiału i ogólnego wykonania. Szczerze mówiąc teraz trochę zazdroszczę Enzo, bo sama chciałabym mieć takie wygodne łóżko do spania :D
Tak jak wspomniałam wyżej, legowisko jest wykonane z bardzo miłego materiału, który dodatkowo nie łapie psiej sierści co dla mnie jest prawdziwym wybawieniem. Poprzednie wyrko niestety było z polarowego materiału, do którego łapały się psie kłaczki i porządne jego wyczyszczenie było praktycznie niemożliwe. Dlatego właśnie tym bardziej ucieszyłam się, że to legowisko ma taką cechę.
Enzo należy do psów, które zawsze lubią mieć najwygodniej. Na pewno nie położy się byle na podłodze, tylko jak już to na wycieraczce. Gdy pokazałam mu po raz pierwszy legowisko od razu do niego wskoczył i położył się! Wiedziałam, że mu się spodoba przez to, że jest tak miękkie i wygodne. Tak więc pies jest w 100% zadowolony z niego. Czasem nawet wieczorami tak mocno na legowisku zasypiał, że zapominał, że może wskoczyć do mnie na łóżko.

Legowisko posiada bardzo sprytną formę regulacji. Dzięki dwóm wstążeczkom, które są wewnątrz możemy dowolnie je ściągać. Ja ustawiłam legowisko na prawie rozłożynym, by Enzo miał więcej miejsca dla siebie. Pies zwinięty w kulkę idealnie mieści się na środku. 

Kolejną zaletą jest dwustronność legowiska. W każdej chwili możemy przewrócić je na drugą stronę i w ten sposób otrzymać zupełnie inne ułożenie kolorów. Według mnie to bardzo oryginalny i dobry sposób dla ludzi, którzy lubią zmiany.

Podsumowanie:

+ bardzo miły materiał
+ podoba się psu
+ sprytna forma regulacji
+ piękne kolory
+ materiał nie łapie sierści

+ aż 8 kolorów do wyboru
+ dwustronne, co daje możliwość wyboru koloru i jego zmiany

Bardzo chciałam znaleźć jakąś wadę, czy defekt jednak mimo wszystko nie udało mi się to. Legowisko sprawdziło nam się genialnie i bardzo Wam wszystkim je polecam!

Pozdrawiamy, Marta i Enzo






2 komentarze:

  1. No świetne jest. <3 Gdybym tylko miała mniejszego psa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za wspaniałą recenzję :) Marta z Lauren design

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzyła Fursora