poniedziałek, 27 lipca 2015

UNBOXING:paczka-niespodzianka od MaxiZoo!

Maxi Zoo to sieć sklepów zoologicznych,które można spotkać m.in w Warszawie,czy Milanówku.Póki co jest to nasz ulubiony sklep zoologiczny,jeździmy tam kilka razy w miesiącu. Sklep cechuje się ogromnym wyborem,oraz produktami wysokiej jakości,które można tam zakupić. Dostałam od nich maila na początku lipca,z pytaniem o preferencje Enzo oraz propozycją otrzymania takiej paczki-niespodzianki.Jednak paczkę dostaję dopiero teraz,ze względu na różne niepowodzenia. Staram się na to przymknąć oko,ponieważ spodziewałam się jeden zabawki,a tu proszę cała paka mile mnie zaskoczyła! Bardzo miło z ich strony,że zrobili taką akcję wysyłkową.Prawdopodobnie jesteśmy ostatnimi biorącymi w niej udział. Przejdźmy do zawartości paczki:

Paka jest na prawdę wielka :D
Zabawki
pluszak 'świnka?' z "AniOne"
Piłeczki tenisowe 'chuckit!'

Smakołyki
1.Mięsne smakołyki z "Premiere" z króliczego mięsa,100%
2. Rybne smakołyki z "Premiere",100% mięsa


1.Kręcone smakołyko-gryzaki o smaku kurczaka i sera z "MultiFit"
2. Ciasteczka zawijane w mięso z kurczaka z "MultiFit"

Karma
Dwie próbki karm z kurczaka z "Premiere"

Próbka karmy z "Select gold"
Karma z kurczakiem i indykiem z "Real nature"

Inne 
rabat 5 zł i list do mnie :)
Gazetka Maxi zoo


Mam nadzieje,że Wam się post takiego typu spodobał.W najbliższym czasie spodziewajcie się recenzji,któregoś z produktów.A może zapytam Was...o czym byście chętnie przeczytali? Jeszcze raz dziękuję Pani Aureli oraz zespołowi Maxi zoo,że obdarowaliście nas taką niespodzianką,jesteśmy oboje zachwyceni :)

Enzo jest zachwycony :D

wszystkie rzeczy



Pozdrawiamy,M&E

5 komentarzy:

  1. Supeer!
    Też myślimy o tych piłkach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wam się poszczęściło! :)

    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado
    Zapraszamy: Biscuit life

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe zakupy ;).
    Proszę o recenzję piłek Chuckit! :D I może tej karmy w puszce.
    Dla mnie ten pluszak to różowy osioł lub koń ;D.

    Pozdrawiamy,
    Monia i Roxi,
    http://psie-perypetie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest prezent a nie zakupy :D ja jak zobaczyłam różowego pluszaka to pomyślałam o świńce xD

      Usuń
  4. Ile smacznych rzeczy mniam! :)
    | thindogs.wordpress.com |

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzyła Fursora