czwartek, 23 lutego 2017

RECENZJA: Natural Snack od sklepu Krakvet

Witajcie,
dziś na blogu długo wyczekiwana recenzja naturalnych przysmaków(Natural snack) od sklepu Krakvet. W ramach nawiązanej współpracy otrzymaliśmy do testów 14 opakowań smakołyków, po 2 z każdego możliwego rodzaju. Ilość bardzo przyjemnie i pozytywnie mnie(i Enzo) zaskoczyła, ponieważ dzięki temu jest możliwe wnikliwsze zrecenzowanie. Enzo to ogromny łasuch, więc przeczuwałam że te smakołyki mogą mu zasmakować-jednak jeśli chcecie wiedzieć dokładniej jak się u nas sprawdziły, zapraszam do dalszego czytania!

---
Enzo potrafi pracować na jedzenie jak i na zabawki. Uważam, że nagradzanie psa jest ważną częścią współpracy z nim. Pokazujemy w ten sposób, że robi on coś dobrze, a nawet i doskonale. Smakołyki bardzo szybko u nas schodzą, dlatego pamiętam, że jeśli Enzo ma czegoś dostawać dużo-niech to będzie zdrowe i pożywne.

Z pomocą mają nam przyjść przysmaki Natural snack od Krakvet, które są w 100% naturalne. Kojarzyłam je już dużo wcześniej po tym jak je otrzymaliśmy, ale jakoś nigdy nie było mi po drodze do ich kupna. 


RODZAJE


1. Natural Snack with CHICKEN & CHEESE 80g

Skład: kurczak 96,8%, ser 1,5%, sorbitol 1,5%, sól 0,2% 

Cena: 12,50zł

Krótka opinia: Smakołyki słabo się dzielą, przez co krojenie sprawia więcej trudności i wysiłku. Początkowo myślałam, że zapach będzie bardzo intensywny przez dodatek sera, jednak jest on przyjemny i nie aż tak mocny.

2. Natural Snack with CHICKEN 80g

Skład: kurczak 96,8%, gliceryna 1,5%, sorbitol 1,5%, sól 0,2% 

Cena: 7,20zł

Krótka opinia: Przysmaki są miękkie, dzięki czemu bardzo łatwo się dzielą i spokojnie mogę je pokroić na 4 mniejsze cząstki. Bardzo przypasowały Enzo.

3. Natural Snack with DUCK STRIP 80g

Skład: kaczka 96,8%, sól 0,2%, gliceryna 1,5%, sorbitol 1,5%

Cena: 12,50zł

Krótka opinia: I to chyba jeden z większych ulubieńców Enzo, jeśli chodzi o walory smakowe, ponieważ kacza lepiej mu smakuje. Łatwość dzielenia jest wręcz wymarzona, ponieważ paski są na tyle miękkie, że możemy pociąć je nożyczkami, nie używając wiele siły.

4. Natural Snack with DUCK BREATS 80g

Skład: kurczak 96,8%, sorbitol 1,5%, sól 0,2% 

Cena: 12,50zł

Krótka opinia: Kolejny ulubieniec Enzo, ze względu na mięso kaczki. I bardzo podoba moja opinia co do dzielenia, jak przy powyższym rodzaju smakołyków.

5. Natural Snack with CHICKEN & COD 80g

Skład: kurczak 52,3%, sól 0.2%, skrobia 2%, gliceryna 2%, sorbitol 2%, dorsz 41,5% 

Cena: 9,90zł

Krótka opinia: Szczerze pierwszy raz spotkałam się z połączeniem kurczaka i ryby(tu dokładniej dorsza) w smakołykach dla psów. Mimo tego Enzo bardzo posmakowały te przysmaki. Jeśli chodzi o dzielenie oceniam je na średnią trudność.

6. Natural Snack DOGBONE twined with CHICKEN 80g

Skład: kości 55%, kurczak 42,8%, sorbitol 2%, sól 0,2% 

Cena: 7,20zł

Krótka opinia: Jeśli chodzi o te smakołyki, również bardzo zasmakowały Enzo. Podawałam mu je najczęściej na koniec treningu, w ramach takiego zakończenia. Jako jedyny rodzaj zajął dłuższy czas Enzo przy jedzeniu.


7. Natural Snack with CHICKEN STRIP 80g

Skład: kurczak 96,8%, sorbitol 1,5%, sól 0,2%

Cena: 12,50zł

Krótka opinia: Kolejny rodzaj z tych, które według mnie bardzo źle się dzielą. Zajmują Enzo troszkę więcej czasu przy gryzieniu, ponieważ są twardsze od pozostałych. Przy krojeniu oddzielają się duże kawałki.


Podsumowanie



Jak dla nas obojga-smakołyki bardzo wpadły zarówno w Enzo gust jak i mój. Szczerze mówiąc uwielbiam miękkie przysmaki, które można przed spacerem, czy treningiem szybko pokroić i napełnić nimi saszetkę. Enzo, z racji że uwielbia takiego typu smakołyki-był na nie bardzo zmotywowany. Nie spotkały też terrora po nich żadne nie przyjemności przy wypróżnianiu się, co również jest dużym plusem. Kolejną jak dla mnie, wielką zaletą tych smakołyków-są ich opakowania, które zawierają zamek(suwak) strunowy, dzięki któremu przysmaki nie tracą świeżości. Myślę, że jeszcze na pewno nie raz te smakołyki się u nas pojawią. Oboje bardzo polecamy!

Smakołyki możecie zakupić TU



Pozdrawiamy, Marta i Enzo



A czy wy mieliście już te smakołyki? Jak wam się sprawdziły? Czekamy na opinie! :)



4 komentarze:

  1. Te smaki są super! U nas też zdały test! ;)
    Pozdrawiamy M&B

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo ich dostały te osoby piszące recenzje, ja nawet nie wiedziałam że Krakvet poszukuje testerów, ale no trudno hahah :P Wielkim plusem jest to, że wysłali po 2 paczki każdego rodzaju. Ja dostałam od koleżanki te kostki owinięte mięsem, Nela bardzo je lubi :)
    Pozdrawiamy, Dominika&Nela

    OdpowiedzUsuń
  3. Te smaki są super, planuję ich zakup w najbliższym czasie :D

    zwariowaneurwisy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie naturalne przekąski na pewno są dla psiaka czym wspaniałym. Moim zdaniem jeżeli pupil lubi zajadać się przekąskami to musimy mu je dawać od czasu do czasu. U mnie zawsze dostaje taki smakołyk po skończonym zabiegu pielęgnacyjnym. Ma całą masę różnych akcesoriów oraz kosmyków z https://sklep.germapol.pl/ i raz na jakiś czas bierzemy się za pielęgnację psiaka.

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzyła Fursora