sobota, 2 lipca 2016

Zapasy zakupowe na lato!

Witajcie,
dzisiejszy post będzie dotyczyć naszych zakupów, zdobyczy jak i rzeczy do testowania, które ostatnio kupiliśmy, czy też otrzymaliśmy. Wiem, że niektórzy bardzo lubią takie posty(w tym ja takowe uwielbiam), dlatego będą się one teraz pojawiać trochę częściej. A z racji iż nastąpiło lato, jest do dobry pretekst do zakupów. Zapraszam do czytania!

Wpierw zacznę może od rzeczy, które kupiliśmy:

 Zaczynając od lewej strony:

Statyw kulkowy typu triopod-allegro.pl
Z racji iż mam nowy sprzęt od razu pomyślałam o statywie, który bardzo ułatwi mi życie podczas nagrywania różnych scen. Chciałam żeby był mały i poręczny, by móc go zabrać wszędzie ze sobą. Póki co jestem bardzo zadowolona z tego zakupu.

Torebka biodrowa(nerka)-biedronka
Nazywam go lekkim zakupem życia, ponieważ byłam w biedronce nawet nie wiedząc,że akurat wtedy wychodziła oferta z tymi nerkami. Jest ona w pięknym błękitnym kolorze, i aż szkoda było nie wziąć.

2x 200g Rocco Chings Double Kurczak i jagnięcina-zooplus.pl
250g Rocco Chings mięsne paski do żucia - Filet z kurczaka, suchy-zooplus.pl
175g Yummeez Ciasteczka w formie kości, dziczyzna-zooplus.pl
125g Chewies Kosteczki Mini, półwilgotne, łosoś-zooplus.pl
2x gratisy 45g Rocco Chings chrupiące filety-zooplus.pl
70g Maced paski z piersi kurczaka, miękkie-zoologiczny
80g Brit Let's bite duck breast-zoologiczny
2x 70g  Dokas Paski do żucia z kaczki-zooplus.pl

Teraz rzeczy, które udało nam się wygrać lub też upolować za darmo na VI grodziskim pikniku z psem:

Wygrane:
Szarpak polarowy
Medal za zajęcie 3 miejsca w grodziskim Top Speed Dog
Próbka karmy SABA
Chusteczki do pielęgnacji łap i sierści 60 sztuk Planet Pet
2x zestawy suszków od E-PIES - Psia Społeczność
Próbka karmy Planet Pet
Dwa kabanosy z jagnięciną z Planet Pet
Karma Saba z indykiem i ryżem 440g

Zdobyte:
Próbka karmy Husse
Próbka karmy Select Gold


I na koniec rzeczy, które zostały nam powierzone do testów dzięki plebiscytowi TOP FOR DOG 2016, co oznacza, że niedługo będziecie mogli poczytać dużą ilość recenzji, których na blogu jest bardzo mało:

Suszone gryzaki od E-PIES - Psia Społeczność(początkowo było 14 paczek)
FURminator rozmiar S do krótkiej sierści
3x Przysmaki 8in1 Training pro
7 kostek XS 8in1 z kurczakiem
Gumowa kość BecoBone od BecoPets
3kg karmy Eukanuba adult z kurczakiem
Szarpak polarowy rozmiar S od Dogcessories Polska
+ 11,5 kg karmy Bozita Naturals, której nie ma na zdjęciu

 To by było na tyle w dzisiejszym poście. Jak widać mamy spory zapas jedzenia na najbliższe tygodnie, nie mam pojęcia kiedy Enzo to zje. Mam nadzieje, że fani psich haulów zakupowych będą pocieszeni, że po dłuższej przerwie w końcu pojawił się takowy post :D

Pozdrawiamy, M&E 

13 komentarzy:

  1. Też mam w planach zakupić taki statyw :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecamy, tylko zwróć największą uwagę na to ile ten statyw udźwignie :D

      Usuń
  2. Również mamy taki statyw i spisuje się super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak spisują się chusteczki z Planet Pet ? :)
    Pozdrawiamy, W&K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co ich nie otwieralam, ponieważ mamy jeszcze z innej firmy, ale o tych z planet pet słyszałam pozytywne opinie :)

      Usuń
  4. Ten statyw to moje małe marzenie od stycznia, ale jakoś nie było mi po drodze jeszcze go nabyć! :<

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile smaczków, mniaaam! :D Mi też ten statyw się spodobał, tylko bardzo bałabym się, że tak jak napisałaś, nie udźwignie sprzęciku, jestem przewrażliwiona, haha.

    fastyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat z obiektywem waży może z 800g, a ja wzięłam na wszelki wypadek taki co udźwignie 1,5kg :D

      Usuń
  6. Ja też uwielbiam czytać takie posty :D Czekam z niecierpliwością na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  7. No nieźle, ogromną ilość zapasów. ;]
    Mogę wiedzieć ile dałaś za statyw?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Statyw kosztował 25 zł, a z przesyłką 36 zł :)
      Jest z allegro jak coś.

      Usuń
  8. Będą sypać się - recenzję <3 Kilku jestem, szalenie ciekawa. Czekamy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mogę zapytać, czego najbardziej jesteś ciekawa? :)

      Usuń

Szablon stworzyła Fursora