poniedziałek, 2 maja 2016

Dog Games Spring '16-relacja!

Witajcie,
w dzisiejszym poście opowiem Wam nieco o zeszłotygodniowym wypadzie do Kaput,czyli krótko mówiąc wielkiej wsi,do której ciężko dojechać komunikacją miejską na Dog Games Spring 2016. Bardzo wahałam się,czy zabrać psa ze względu na obawy co do jego zachowania,jednak wszystko poszło zgodnie z planem!


Na miejscu spędziliśmy prawie cały dzień. 
Ogólnie jestem bardzo dumna z zachowania Enzo. Nie było z nim największych problemów,mimo moich wielkich obaw spisał się na medal! 
Na wydarzenie pojechaliśmy głównie by socjalizować młodego, na zawody przyjdzie jeszcze pora.

Jednak nie wszystko było tak kolorowe jak mogłoby się wydawać. Zacznę od tego,że Enzo na samym początku w ogólne nie potrafił odnaleźć się na miejscu, chciał do każdego podejść,podrzeć mordę, obwąchać-zdecydowanie sytuacja go przerosła. Jakby tego było mało,młodemu udało się raz jedyny zwiać do innego psa. Możliwe,że to przez mój strach,Enzo zestresował się i stąd wynikałoby to zachowanie. Po tym lekko załamałam się, i zaczęłam żałować,że go zabrałam. 

Jednak gdy dołączyliśmy do grupy,którą widać powyżej Enzo jakby się zmienił. Ładnie się ze wszystkimi zapoznał bez niepotrzebnych kłótni. Jedynie młody nie polubił się z Denisem,nie wiem o co mu chodziło,ale mam nadzieje,że następnym razem będzie lepiej.


Po krótkim zapoznaniu psów, wybraliśmy się do pobliskiego lasku na zdjęcia. Tam Enzo również zachowywał się świetnie,gdyby mi ktoś psa podmienił. Później już było tylko lepiej. Myślę,że to przez wymęczenie Enzo. Młodemu już wtedy nie zależało na ciągłym ciągnięciu i darciu mordy. Co jakiś czas spacerowaliśmy dookoła całej imprezy(a było tam naprawdę ogrom miejsca) by go rozluźnić Pod koniec, Enzo miał gdzieś wszystkie psy. Bez problemowo latał za piłką bez smyczy(a nawet czasem i bez szelek) i ładnie odwoływał się.

Fot:Paulina Lewicka
Z racji iż kupiliśmy nowe dekle,zrobiłam Enzo mały trening frisbee. Co prawda zdarzyło mu się uciec do psa,ale po chwili odwołał się. 
Wracając do tematu dysków,grzechem byłoby ich nie kupić,przy czym można było zaoszczędzić kilka złotych na wysyłce. Tym razem postawiłam na cztery fastbacki,w neonowych kolorkach...


Na sam koniec warto wspomnieć,że na tej imprezie poznaliśmy wielu świetnych ludzi jak i psów m.in Martynę i Shape'a,Paulinę i Zoomie, Kingę i Barona, Lidkę i Feliska, Laurę i Denisa, Zuzę i Rose, Wiktorię i Sonie, Sylwię i Nelkę,Dominikę i Kentucky'iego oraz wielu innych ludzików!
Chciałabym również podziękować Zuzi i Jessie za całodniowe towarzystwo :D

Na koniec pamiątkowe zdjęcia:

Enzo i Kentucky
 Kentucky niestety nie za bardzo podszedł do gustu Enzowi,jednak nie było najgorzej i mam nadzieje,że na następnym spotkaniu będzie lepiej :)

Enzo i Zoomie
Enzo i Nelka
 Tutaj przeżyłam bardzo duże zdziwienie,ponieważ Enzo w stosunku do Nelki był bardzo delikatny i w żaden sposób nie próbował być nachalny.

Bardzo dobrze spożytkowaliśmy poprzednią sobotę,jestem bardzo zadowolona z zachowania Enzo i wcale nie żałuję,że go zabrałam!
Fot:Zuzanna Rutkowska


Do zobaczenia na Dog Games Summer!
 
Pozdrawiamy,M&E





NASZ FACEBOOK
NASZ YOUTUBE




5 komentarzy:

  1. Mój pies wymieniony na blogu 2 RAZY!!!one!111 xD
    Dziękujemy za super sobotę! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W ostatnim zdaniu wkradł się błąd :P a wgl to --- PAULINKA JAKA FOTAAA <3 <3
    rozumiem, że w czerwcu debiut? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za poprawienie,czujne oko masz!
      No chciałabym ten debiucik,wszystko wyjdzie w praniu :D

      Usuń
  3. Miło było Was w końcu poznać i na dog games summer musze koniecznie cyknąć fotki Enzowi! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że my mamy tak daleko. Super pomysł na wypad, zazdrościmy, że tak daleko i nam się nie udało.

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzyła Fursora