środa, 16 września 2015

Relacja z V Grodziskiego pikniku z psem!

Piknik odbył się 13.09.15r.(niedziela). Byłam dość pozytywnie nastawiona do całego tego wydarzenia. Wierzyłam,że Enzo nie będzie się źle zachowywać. Szczerze sądziłam,że na pikniku zagości dużo mniej psów jak i ludzi..jednak frekwencja,przerosła moje oczekiwania.

 Może zacznę od podstawowej rzeczy jaką jest zachowanie Enza:
Ogólnie nie było tak źle,chociaż początek był straszny. Enzo był bardzo zdezorientowany i nie wiedział co zrobić,z tym,że jest tyle psów,zachowanie nasiliło się,bo do parku przyjechaliśmy samochodem.Jednak po krótkim czasie Enzo trochę się uspokoił,ale wymyślił sobie,że najfajniej będzie drzeć mordę na prawie każdego psa. Po kilku biegach i spędzonych kilku godzinach w parku,pies już zachowywał się o niebo lepiej,bo z łatwością omijał wszystkie psy :)

Na miejscu spotkaliśmy Zuzę z Jessie, Klaudię z Kasprem oraz Martę z Holly.Enzo nie miał najmniejszego problemu z dogadaniem się z Kasprem,czy Holly,a widział ich pierwszy raz. Ba! Z Holly to się nawet bardzo polubił :D Później mogliśmy zapoznać się jeszcze z Oliwią i Cody'm z którym Enzo niezbyt się początkowo polubił,ale później normalnie go obwąchał :)

Enzo z Hol :D
Potem dołączyła jeszcze do nas Zuza Marczuk ,z którą w wolnym czasie udaliśmy się na krótką sesję-foto. Oto jedno foto:


Przy rejestracji denerwowałam się,czy aby na pewno Enzo załapie się do kategorii S,jednak na nic były moje nerwy bo Enzo ma 33cm w kłębie,a rozmiar M jest od 35cm.
No i nadszedł czas na nasze pierwsze zawody.Nie ukrywam-denerwowałam się,chociaż i tak wiedziałam,że to tylko zabawa i nie ma się co przejmować. Na liście byliśmy jako 8,na 9 zawodników. Filmik z pierwszego przebiegu(TU) Poniżej łapcie nasze wszystkie czasy:


W końcu skończyliśmy z drugim miejscem,oraz z kwalifikacją do Master Of Top Speed Dog,na którym się nie pojawimy ze względu na to,że to bardzo daleko od nas no i dlatego bo nie będzie mnie ani moich rodziców w tym czasie w domu. Po werdykcie,byłam bardzo zdenerwowana...przegraliśmy o 0,03 sekundy. Jednak pocieszam się tym,że za rok postaramy się o 1 miejsce!

Fot:Top speed dog


Nagrody:
No i nadszedł czas na to co dostaliśmy. Podzieliłam to na trzy części:
-rzeczy z loterii
-wygrane w tsd
-upominki od rejestracji 
Nagrody nie powalają,jednak trzeba pamiętać,że prawie wszystko jest za darmo,zaś losy były po 7zł.

1. Rzeczy z loterii:

2. Nagrody z TSD






3. Upominki od rejestracji

+ do tego była próbka karmy NATUREA,ale została już zjedzona :D
Oboje z pikniku wróciliśmy nieźle zmęczeni+ ja dodatkowo zdarłam sobie gardło i złapałam katar. Jednak było warto! Teraz już wiem jak Enzo się zachowuje przy dużej ilości psów,i z chęcią go będę zabierać na psie eventy jak np.Dog games(chociaż nie wiem,czy się pojawimy na dg fall,ponieważ zmienili miejsce). Ogólnie jestem dumna z Enzo,że wywalczył drugie miejsce! Z niecierpliwością czekam na kolejne zawody :)

Pozdrawiamy,M&E


3 komentarze:

  1. Gratulacje to bardzo dobry wynik :) Rozumiem niedosyt, bo faktycznie zabrakło Wam baaardzo mało, ale nie przejmuj się. Nie zawsze można być w czymś najlepszym i niech to da Wam kopa, by na następny raz zająć pierwsze miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, drugie miejsce to tez świetny wynik :D Bardzo fajne nagrody dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzyła Fursora