niedziela, 15 lutego 2015

TOP 5 zabawek

Witajcie! :)
W dzisiejszym poście krótko i zwięźle o naszych TOP 5 zabawek. Ostatnio zauważyłam,że wśród bloggerów jest to dość popularny temat. Więc czemu nie zrealizować go i na moim blogu? :)
Pamiętajcie ,że to i wyłącznie gust Enzo. Wasz pies może lubić co innego. Do nazwy każdej zabawki będę dodawała krótki opis + wady (jeśli je posiada),cenę oraz gdzie można zakupić. Kolejność losowa.
Zaczynajmy ! :)



ZABAWKA NR 1

Na pierwszy ogień rzucamy... KONG squeezz patyk!
Jest to gumowa zabawka,z piszczałką o kolorze zielonym. Enzo dostał ją na urodziny,jest to rozmiar M. Przed kupnem przeczytałam parę opinii,obejrzałam kilka filmików. Najbardziej zachwalaną cechą miało być to,iż po przebiciu patyk miał wciąż piszczeć. Już tak się cieszyłam,że w końcu jakaś wytrzymała zabawka. Fakt wciąż piszczy. Niestety miałam dość przykrą sytuację,ponieważ do tego KONG'a kupiłam jeszcze wersję KONG squeezz - piłka. I po jednej zabawie,gdzie została mała dziurka,zabawka nie piszczy.Dodatkowo jak to guma jest miękka oraz da się bardzo łatwo wyczyścić. Dostępne są jeszcze dwa inne rozmiary,oraz inne kolory.
 Ja zakupiłam na http://www.karusek.com.pl/
Cena (karusek.pl) :
roz.M - 39,90 zł
roz.L - 51,00 zł



ZABAWKA NR 2

Teraz zajmę się opisem zabawki o nazwie "BOOMER BALL". Jest to plastikowa piłka,wyjątkowo mocna. My posiadamy rozmiar M,kolor czerwony. Dostępne są mniejsze i większe piłki oraz posiadające kolor niebieski. Kupiłam tą piłkę tylko ze względu na to,że reklamowali ją jako super-trwałą. Do dziś uważam ,że tak jest! Jednak trzeba pamiętać,że jest ona wykonana z plastiku co może prowadzić do krwawienia dziąseł,taka sytuacja nam się raz przydarzyła. Jest lekka,co pozwala na rzucanie jej. Pamiętajcie by przy kupnie brać o rozmiar większą.Dlaczego? Piłka nie jest przeznaczona do gryzienia ,lecz do turlania nosem,gdyż pies nie może jej wziąć w zęby. Obiecuję,iż niedługo na stronie pojawi się film z zabawy tą zabawką. Zakupione (TU)
S - o średnicy 11cm,
M - o średnicy 15cm, (nasza,49zł)
L - o średnicy 20cm,
XL - o średnicy 25cm.





















ZABAWKA NR 3

Jest to zabawka firmy "Chuck It" a dokładniej "Ultra ball". Mamy ją od niedawna. Jednak w planach była dużo wcześniej. Myślałam nad wytrzymałą piłką dla Enzo . I po kilku dniach-kilku zabawach mogę stwierdzić,że sprawdzian zaliczyła na 5! Nie ma żadnych śladów zębów,dziur oraz po umyciu wygląda jak nowa. Będziemy ją jeszcze testować, i wtedy po dłuższym czasie zobaczymy,czy jest warta swej ceny. Piłka kosztowała 24 zł,jest to rozmiar M. Początkowo chciałam roz.S ,ale teraz spostrzegłam,że ta piłka jest idealna.,ponieważ mniejsza byłaby już za mała. Dostępne są również inne rozmiary piłek. Zakupione (TU)








ZABAWKA NR 4

Tutaj nie będę się zbytnio rozpisywać,ponieważ kolejną zabawką jest... szarpak polarowy! Otrzymaliśmy go na święta Bożego Narodzenia,od Klaudii (wł.Diany). Ku mojemu zdziwieniu... szarpak żyje do dziś. Uważam,że jest o wiele lepszy od tych np. firmy Trixie. Jest wykonany z miękkiego polaru,ok.28 cm, oraz jest bardzo rozciągliwy.  Jedyne co nie przetrwało do dziś to te końcówki z szarpaka.Najfajniejsze w tym wszystkim jest to,że można wybrać dowolne kolory oraz rozmiar przy zamówieniu szarpaka. Koszt: ok.15-20 zł . Kupione (TU)





ZABAWKA NR 5

Kolejną zabawką znowu z firmy "KONG" jest wubba! . Zakupiliśmy ją z okazji świąt Bożego Narodzenia .Wykonana z materiału.Już z góry powiem,że ma ona wadę. I jest nią fakt iż skoro jest wykonana z materiału to szybko się brudzi. Oznacza to,że na spacery po deszczu,czy też do lasu - wubby nie zabieramy. Doskonale zatem nadaje się do zabaw w domu. Niestety trafiliśmy na kolor różowy,jednak w ofercie istnieją inne do wyboru, jak i inne rozmiary.Początkowo myślałam,że ona nie przetrwa długo. W internecie czytałam opinie ,w których zaznaczone było,że zabawka prawie niezniszczalna.Zabawka posiada jednak kilka oznak użytku w postaci urwanych nitek,ale tak to wszystko w porządku.Pośrodku znajduje się szarpakowa-piłka ,która czyści zęby. Jest to rozmiar S, koszt: 29 zł. Kupione (TU)
Dostępne rozmiary:
S - 22cm
L - 35cm
XL - 43cm





Mam nadzieje,że takie TOP 5 się Wam jak najbardziej spodobało. Jeśli macie wenę twórczą napiszcie w komentarzu,jakie następne TOP 5 mam napisać np. smakołyków,akcesoriów na spacer itd. Byłoby to dla mnie ogromną pomocą. Przepraszam,że posty dodawane są raz w tygodniu,ale niestety szkoła mnie ogranicza. Gdy sytuacja się nieco unormuje postaram się pisać dwa razy w tygodniu :)
Oczekujcie kolejnego posta!



Pozdrawiamy,Marta&Enzo!

Zajrzyj również tutaj:
Facebook
YouTube

8 komentarzy:

  1. Fajny post , najbardziej zaciekawiła mnie ta piłka Chuckit. A co do TOP 5 to może akcesoria dla psa ?
    swiatmoichzwierzaków.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mamy wubbe , ale starszą wersje :) przez ponad rok (święta Bożego Narodzenia 2013) Kasper jej nie lubił :P w wakacje 2014 został u mojej koleżanki razem z wubbą i (jak każda z zabawek im zostawionych!) Wubba ucierpiała.. straciła ucho (:() od jakiegoś czasu nawet potrafi się nią poszarpać , ale na pewno nie jest to nasza ulubiona zabawka :P planujemy TOP 5 zabawek , ale za jakiś czas bo teraz te nowe są najlepsze wiadomo :P
    Zerknij do nas! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ;) Więcej '' TOP 5 ""

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jak masz pomysł to napisz czego ma dotyczyć TOP 5? Może smakołyków,akcesoriów na spacer? :)

      Usuń
  4. Ciekawy pomysł na post! :3 Knapkowi z waszych ulubionych zabawek spasował by jedynie szarpak polarowy ;)
    Teraz może napiszesz Top 5 ulubionych sztuczek? :D
    Pozdrawiamy W&K
    swiat-oczami-knapika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujący post. :D
    Moja Roxi wszystko co zabawkowe kocha. :D
    I bardzo fajne zabawki oczywiście. :)

    Pozdrawiamy,
    Monia i Roxi,
    http://suczkaroxi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny gust ma Twój Enzo. :D

    http://cztery-lapy-jeden-nos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszymy się, że szarpak nadal 'żyje' :D
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzyła Fursora